بعد از مرحله طراحی سایت مدیران بازاریابی و وب مستران همواره به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بدهند. یکی از جدید ترین روش هایی که برای بهینه سازی سایت انجام می دهند، رپرتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی می گویند که در ازای پول و در قالب یک مقاله برای معرفی خدمات و یا محصولات کسب و کار شما نوشته شده و در دیگر سایت هایی که پر بازدید هستند، منتشر می شود.
وب سایت های زیادی وجود دارند که به طور مستمر محتوا تولید می کنند و روزانه نیز بازدید کنندگان بسیاری جلب میشوند. یکی از روش هایی که این سایت ها با آن درآمدزایی، رپورتاژ آگهی است. این وب سایت ها با در نظر گرفتن اعتبار دامنه سایت و تعداد بازدید کنندگان روزانه خود، مبلغی را برای انتشار یک مقاله از طرف شما دریافت میکنند. شما هم مقاله تان را به آن ها ارائه داده و در قسمت هایی از آن برای سایتتان لینک سازی انجام می دهید.
با توجه به اینکه گوگل تبلیغات متنی را جریمه می کند، اما رپورتاژ آگهی توانسته یکی از بهترین تکنیک ها برای بهبود وضعیت سایت از نظر سئو باشد.
1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید
[…] مقاله “رپورتاژ آگهی” درباره یکی از روش های موثر در بهبود رتبه سایت مفصل […]